Click & Collect ajută ICA Maxi Karlstad să dezvolte comerțul electronic

ICA Maxi Karlstad (Suedia) este un magazin alimentar în cadrul lanțului nordic de retail ICA.

Cu ajutorul soluției Qmatic Click & Collect, comerțul electronic ICA Maxi Karlstad este în creștere rapidă a popularității. ICA Maxi din Karlstad a rulat inițial magazinul online utilizând propria soluție pentru preluare, dar acum a trecut la utilizarea soluției Click & Collect dezvoltată de Qmatic împreună cu ICA Sverige AB. În această primăvară, magazinele conduc prin zona deschisă, făcând procesul foarte accesibil pentru clienții online.

Managerul magazinului, Christer Johansson consideră că simplitatea este cheia. El spune că cel mai mare beneficiu pentru clienți este că nu trebuie să meargă la ridicarea produselor.

Universitatea din Leuven optimizează călătoriile ”studențești” cu Qmatic

Cea mai mare universitate din Belgia, Universitatea din Leuven a decis să mergă la Qmatic Orchestra pentru a presta cele mai bune servicii studenților săi numeroși.

Amplasată în Belgia, Universitatea din Leuven este centru educațional de aproape șase secole. Astăzi, aceasta este cea mai mare universitate din Belgia și una din cele mai vechi și cele mai renumite din toată Europa. Fiind o universitate europeană de cercetare, Universitatea din Leuven propune un spectru larg de programe internaționale de masterat, toate susținute de cercetări înalt-calificate, inovative și interdisciplinare. Aceste avantaje îi atrag pe studenți, de aceea începutul anului de studiu poate fi destul de încărcat pentru Administrația Centrală a Studenților. Pentru a putea gestiona fluxul de studenți noi și pentru a îmbunătăți călătoriile ”studențești”, Universitatea a decis să colaboreze cu platforma Qmatic Customer Journey Management, Orchestra.

Qmatic câștigă oferta municipalității din Breda

Recent, Qmatic a câștigat oferta pentru o nouă soluție emisă de municipalitatea din Breda (Olanda).

Cooperarea dintre primărie și Qmatic nu este o noutate, dar municipalitatea a decis să caute o nouă platformă. Cerințele au fost bine definite și în scurt timp a fost clar că funсționalitatea disponibilă a platformei de gestionare a mișcării clientului, Orchestra, a îndeplinit cel mai bine cerințele necesare.

O parte importantă a platformei este funcționalitatea BI (Business Intelligence) care oferă informații utile despre caracteristicile de exploatare și datele despre gestionarea mișcării crientului care permit municipalității să identifice evenimentele și tendințele cheie.