Telecomunicații

Rețeaua mobilă a transformat totul în modul în care oamenii acționează – și interacționează.

A schimbat definiția unei experiențe extraordinare a clienților, care  poate avea loc acum în mediul dvs. sau într-o conexiune virtuală. A sporit toate așteptările legate de personalizare, control, viteză și eficiență.
Pentru organizațiile care se străduiesc să țină pasul cu această schimbare dinamică, Qmatic Mobile Solutions reprezintă un set puternic de resurse.

O soluție mobilă de la Qmatic este reuniunea între lumea virtuală și cea fizică, care împuternicește clienții și forța de muncă mobilă să acționeze mai liber. Permite o experiență perfectă și eficientă a clienților și oferă mijloacele pentru un furnizor de servicii de a oferi o experiență personalizată și de a comunica cu clienții înainte de a ajunge la locația fizică.
Fiecare pas în călătorie de la on-line la fața locului este integrat și capabil să genereze analize valoroase. Aveți tot ce vă trebuie  – în propria palmă.

Îmbunătățiți-vă angajații cu Connect Agent

Connect Agent este o aplicație de afaceri inteligentă care îi face pe angajați să plece din spatele unui contor și pe etajul de serviciu, pentru a asista clienții mai direct și relațional. Rezultatul reprezintă satisfacerea sporită a clienților, mai multă productivitate și o echipă mai fericită.
Cu interfața unică, membrii echipei pot gestiona plimbările în vizite, mențin conștientizarea clienților în așteptare, clienților care sunt în prezent difuzați și viitoarele vizite. De asemenea, pot fi utilizate în analize de afaceri utile, cum ar fi serviciile furnizate și rezultatele obținute. Utilizând un buton inteligent Bluetooth, utilizatorul poate efectua o serie de sarcini (de exemplu, apelând următorul client în rândul de așteptare sau terminând o vizită) prin simpla apăsare a butonului fără a fi nevoie să scoateți dispozitivul din buzunar. O aplicație similară este de asemenea disponibilă pentru sitemul nostru Solo.

 

 

Furnizați servicii personalizate cu Concierge Agent

Orchestra Concierge

Agentul Concierge este o aplicație eficientă pentru forța de muncă mobilă care oferă o punte fără întreruperi între lumea online și cea fizică. Permite  angajaților să ofere servicii mai personalizate și mai bune în întâmpinarea  situațiilor. Soluția oferă gazdei nu numai capacitatea de a înscrie noii clienți, ci și de a face acest lucru în mod particular, dacă clientul dorește să-și rezerveze o întâlnire, are o întâlnire pentru care este în așteptare, sau dacă are nevoie de a fi direcționat. Forța de muncă mobilă devine mai productivă prin faptul că dispune de informații la îndemână, ceea ce face mai ușoară furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți.

 

Permiteți clienților să aștepte oriunde cu Biletul Mobil

Mobile Ticket

Acreditați clienții finali, permițându-le să aștepte practic folosind telefonul lor, eliminând durerea de a fi prezent în rândul de așteptare. Soluția biletului mobil de la Qmatic permite clienților să se alinieze înainte de a ajunge la sucursală. De asemenea, permite clienților de la sucursală să aleagă un bilet mobil, oferindu-le flexibilitatea de a aștepta unde doresc, în timp ce își pot monitoriza locul în rând.

Oricine are un smartphone și un browser web poate accesa biletul mobil – nu este nevoie să descărcați încă o altă aplicație. Dacă sunteți în căutarea unui sistem fără bilet, aceasta este soluția finală!

 

 

 

 

Smart digital signage cu aplicația Spotlight Media Player

Spotlight

Spotlight este aplicația mobilă pentru media player de la Qmatic. Acesta este conceput pentru a furniza informații integrate despre media, grafică și rândul  de date la afișajele media într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor. Spotlight oferă o alternativă la prețuri accesibile pentru a prezenta informații  pe ecranele LCD

Qmatic Spotlight este aplicația principală, iar Spotlight Admin este aplicația pentru configurarea și menținerea Spotlight de pe un dispozitiv mobil. Ambele aplicații sunt gratuite. Tot de ce aveți nevoie este licențele corespunzătoare din Orchestra sau Solo pentru a accesa informațiile care vor fi afișate în Spotlight.

Caracteristicile Qmatic Mobile Solution

  • Alerte și notificări instant pentru angajați și clienți prin intermediul aplicațiilor mobile, prin e-mail sau prin SMS
  • Rândul virtual și posibilitatea de a aștepta în orice loc dorit
  • Comunicare deliberată, în timp util între organizație, angajați și clienți
  • Sondaje post-serviciu pentru feedback imediat și practic, de la clienți
  • Integrare cu geofencing și tehnologia de direcționare prin surse de lumină pentru a oferi locații precise
  • Livrarea instantanee a mesajelor relevante și marketingul de context
  • Integrarea cu ajutorul aplicațiilor