Solo.

Solo este soluția mică dar puternică pentru a spori satisfacția clienților și eficiența operațională.

 

Solo:
• Este o soluție de intrare pentru a trece de la cozile reale la cozile virtuale.
• Este ideal pentru ramuri cu o categorie de servicii sau mai multe
• Sprijină scenarii multiple; sucursale, magazine, clic & colectare, etc.
• Este ușor de instalat, autonom și nu are nevoie de niciun PC
• Bazat pe Web. Poate funcționa într-o rețea sau offline
• WiFi, cu kit Solo WiFi, are propria rețea
• Aplicații pentru Android și iOS pentru a apela clienții, terminalele mobile
• Aplicația Spotlight pentru a obține un afișaj LCD fără fir
• Suportă statistici, semne digitale și alerte prin SMS / e-mail
• Sprijină statisticile centrale cu software-ul suplimentar
• Poate fi îmbunătățită pentru a lucra cu Orchestra software-ului Qmatic Enterprise
• Dovedit prin mii de instalații

Despre Solo

Despre
Caracteristici cheie Solo:

Soluție autonomă
Nu este necesar niciun software sau PC. Totul este executat de la chioșc de servicii self-service Qmatic.

Rețea Wi-Fi
Cu kitul Solo WiFi sistemul Solo are propria sa rețea wifi. Cu Solo Mobile Connect apelezi clienți de pe dispozitive Android sau iOS. În combinație cu Spotlight pentru aplicația noastră, beneficiați și de un ecran LCD fără fir. Informații despre modul în care autoritățile locale gestionează importul de hardware wireless pot fi găsite aici.

Self-service chioșcuri
Disponibil în 3 modele / dimensiuni: Intro 17, Intro 8 și Intro 5.

Statistici
Durata medie de așteptare sau timpul tranzacției, debitul clientului sau performanța stației de lucru. Solo poate furniza informațiile necesare pentru a îmbunătăți eficiența, precum și experiența clienților. Informațiile pot fi primite la cerere sau în mod regulat și prin e-mail.

Informații despre management
Solo oferă o oportunitate de a obține informații cu adevărat utile în timp real despre situația în care se află acum. Câte persoane au cerut serviciu, ce serviciu au solicitat, cât timp au trebuit să aștepte și câte birouri sunt deschise în prezent. Tipul de informații care ajută la îmbunătățirea procesului.

Semnalizare digitala
Cu Solo conectat la Hub Mediaplayer, ecranele pot fi folosite pentru a afișa conținut care reduce timpul de așteptare perceput, relaxează clientul și îi face mai receptivi la mesaje. Sau integrați-vă cu informațiile de coadă pentru a îmbunătăți ratele de afișare.

Anunțuri vocale
Cu Coral, procesul de service poate fi îmbunătățit prin reducerea ezitării comune în situațiile de așteptare. Prin intermediul vocii care îi determină pe clienți să obțină indicații clare – și o atenționare constantă că va deveni în curând rândul lor.

Notificări prin SMS
Permite clientului sau pacientului să fie avertizat prin SMS atunci când sunt pe cale de a fi sunat doar prin introducerea numărului lor mobil

Notificări prin email
Trimite un mesaj de poștă electronică administratorului de personal, de exemplu când timpul de așteptare atinge o anumită limită. Personalul poate fi alocat mai eficient și clienții sau pacienții pot beneficia de serviciul pe care îl așteaptă.

Publicitate și promovare pe bilete
Spațiul de bilete poate fi acum utilizat pentru comunicare personalizată și promovare. Textul, arta de linie, imaginile monocrome și codurile QR pot fi combinate liber și imprimate la viteză maximă. Pot fi imprimate până la trei bilete la un moment dat.

Opțiuni multiple de servicii
Afișarea mai multor opțiuni de servicii oferă o mai bună înțelegere a celor care caută ce serviciu și care permite creșterea experienței individuale a clienților. Numărul maxim de servicii recomandat este de 10

Utilizatori
Numărul maxim recomandat de utilizatori este de 20

[collapse]
Documents and Media