Despre companie

Integrit-Sistem S.R.L.

Descrierea companiei.
Firma  “Integrit-Sistem” S.R.L., Republica Moldova, mun. Chișinău, str.Roșiori 43/1
Certificatul de înmatriculare N 1006600015391 din 12.04.2006.

Fondatori: persoane fizice – cetățeni ai Republicii Moldova.

Director – Baxan Lilian
Manager și arhitector a proiectelor software – Sergiu Șepelevici
Manager a proiectelor (network) – Nicolae Olaru
Șeful departamentului (de dezvoltare BD) și a interfețelor de utilizare – Alexandru Vulpe
Șeful departamentului de soluționare a sistemelor rîndului electronic – Vitalie Plagov
Șeful departamentului de vînzări – Natalia Melcanov

Activitățile de bază:

  • Promovarea în piața RM a sistemelor electronice de deservire a rândurilor
  • Dezvoltarea și întreținerea sistemelor biometrice de identificare și de control al accesului
  • Dezvoltarea, implementarea și întreținerea software-ului la comandă
  • Proiectarea, crearea, implementarea și suportul hardware complex și specializat a sistemelor de aparate și programe
  • Proiectarea și integrarea sistematică în domeniul IT
  •  Construirea infrastructurii rețelelor informaționale-comunicative de orice complexitate
  • Crearea, predarea și suportul cursurilor de instruire în domeniul IT

Istoria Companiei

Compania “Integrit-Sistem” SRL a fost creată pe data de 12-04-2006.

După analiza evoluției pieței și a tendințelor în domeniul IT, administrația companiei a decis să se concentreze pe proiectele legate de dezvoltarea software-ului și (и специализированных АПК), la fel și dezvoltarea conținutului educațional IT.

Domeniul principal de activitate a companiei “Integrit-Sistem” SRL reprezintă proectele de în domeniul resurselor informaționale distribuite și a infrastructurii de rețea, în combinație cu soluții pentru software și hardware pentru întreținerea sistemelor implementate.

Avînd specialiști certificați, compania a fost implicată pentru soluționarea unei varietăți de sarcini informaționale:

  1. Furnizarea sistemelor electronice de management al rîndurilor
  2. Crearea demo-versiunii (APK) «Panoul Informațional» – care a trecut cu succes testarea în organele de ordin public
  3. Crearea modulului («Cadre de stat») cu posivilitatea schimbului de informații  la nivel inter-ministerial
  4. Modificarea și livrarea productelor software și hardware pentru a integra migranții supuși traficului  Ministerului Afacerilor Externe al Republicii Moldova cu privire la proiectul finanțat de organizațiile internaționale
  5. Crearea sistemului informațional “Evidenta persoanelor decorate și a distincțiilor de stat”
  6. Proiectul „rândul electronic Moldcell” – deservirea cetățenilor in oficiul central
  7.  Furnizarea și adaptarea sistemelor de hardware și software de identificare biometrică a cetățenilor ÎS “REGISTRU”
  8. Aprovizionarea, instalarea și întreținerea  sistemului electronic de gestionare a rîndurilor la ÎS ”Cadastru”, oficiul central.
  9. Proiectarea, instalarea și adaptarea sistemului electronic de gestionare a rîndurilor la ÎS «Registru» (11 oficii)
  10. Proiectarea, instalarea si adaptarea sistemului electronic de gestionare a rîndurilor pentru Camera Înregistrării de Stat (CIS)
  11. Proiectarea, instalarea si adaptarea sistemului electronic de gestionare a rîndurilor în Casa Națională de Asigurari Sociale (CNAS) Botanica
  12. Proiectarea, instalarea si adaptarea sistemului electronic de gestionare a rîndurilor în Laboratorul Medical Synevo
  13. Proiectarea, instalarea si adaptarea sistemului electronic de gestionare a rîndurilor pentru Ambasada Turciei în RM