Finanțe

Furnizarea de servicii eficiente

  • Soluțiile Qmatic răspund acestei cerințe prin minimizarea timpului de așteptare, prin orientarea expertizei și a promoțiilor și prin personalizarea fiecărui punct de contact dintre client și angajat.
  • Aplicațiile mobile pe bază de internet și locații permit clientului să găsească o sucursală, să programeze o întâlnire și să se pregătească pentru ea înainte de a ajunge pe site.
  • La sosire, clientul poate verifica rapid prin chioșcuri de self-service, dispozitive mobile sau recepție.
  • În timp ce așteaptă, aceștia rămân informați despre viitoarea lor programare prin intermediul queuingalerts-urilor virtuale mobile și obțin cunoștințe pertinente de la indicatoarele digitale în mediul înconjurător.
  • La finalul realizării serviciului, clientul este invitat să ofere un feedback imediat despre experiența lui, folosind un dispozitiv mobil echipat cu o aplicație Qmatic de ultimă oră.

  • Din momentul în care un client planifică o programare prin intermediul webului, al dispozitivului mobil sau al centrului de apeluri, angajații au informațiile necesare pentru a pregăti expertul la fața locului sau la distanță pentru o întâlnire productivă.
  • Pentru a maximiza alocarea resurselor și pentru a minimiza timpul de așteptare, clienții sunt repartizați după  serviciile solicitate și urmăriți prin intermediul software-ului care creează o imagine completă a situației actuale a serviciului.
  • Soluțiile mobile de așteptare virtuale echipează angajații să se conecteze cu clienții oriunde s-ar afla, menținând clientul informat și susținând un nivel mai ridicat de productivitate
  • Datele complete ale istoricului serviciului clienți sunt captate în timpul fiecărui angajament, stocate și accesate prin tablouri de bord în timp real pentru a personaliza întâlnirea.
  • Feedback-ul post-serviciu al clienților se combină cu timpul de așteptare și datele de tranzacționare pentru a genera analizele necesare îmbunătățirilor operaționale continue și o experiență mai bună a clienților