Furnizarea de servicii eficiente
De la experiența online și mobilă până la cea fizică, în magazin, Qmatic se asigură că brand-urile au instrumentele și informațiile potrivite pentru a înțelege, a anticipa și a răspunde așteptărilor fără probleme, fără cusur.
Știți deja că clienții pot face cumpărături online, pe mobil și în magazinul dvs. Qmatic leagă aceste lumi pentru o experiență consistentă și satisfăcătoare.
- Clienții pot găsi și cumpăra ceea ce doresc online, găsesc magazinul cu o aplicație mobilă bazată pe locație și beneficiază de serviciul Click & Collect pentru a-și ridica achiziția cu ușurință și eficiență de la o linie desemnată
- Odată ajuns la locul dvs., aceștia se pot conecta la un chioșc, își pot alege serviciul, pot să se înscrie în așteptare și își petrec timpul în magazin, creând o experiență mai plăcută pentru ei și mult mai mult pentru dvs.
- Reduceți timpul de așteptare real și perceput cu ajutorul comunicărilor relevante prin intermediul telefonului mobil, SMS și digital signage
- Informațiile de verificare se potrivesc cu clientul cu cel mai convenabil angajat pentru o experiență informativă, confidentă și satisfăcătoare.
Loialitatea brand-ului și profiturile provin de la cunoașterea cerințelor clienților dvs. înainte ca aceștia să pătrundă în magazin.
- Conectați fiecare canal în parcurgerea rândului, pentru o experiență remarcabilă și consistentă a clienților.
- Mențineți angajații productivi șisatisfăcuți, oferindu-le date accesibile și informații despre fiecare client, colectate din resurse precum Click & Collect, chioșcuri de check-in și programe de carduri de fidelitate.
- Folosiți cât mai bine spațiul dvs. de vânzare cu un sistem de gestionare a rândului care organizează vizitatori în rânduri fizice și virtuale de așteptare, întâlniri rezervate, aplicații mobile și alerte SMS.
- Un sistem complet integrat și modern BI și soluții de feedback în timp real ale clienților asigură încontinuu îmbunătățirea experienței clienților