Industrii

Satisfacția ridicată a clienților și angajaților crește rentabilitatea băncii

Soluțiile tehnologice Qmatic pentru organizarea deservirii unui client ajută la furnizarea de servicii individuale și eficiente pentru clienții băncilor și instituțiilor financiare. Conectați serviciile prin dispozitive mobile, internet și în sucursale bancare, precum și canale de autoservire. Reduceți timpul de așteptare, colectați date utile despre clienți, creșteți productivitatea și oferiți angajaților dvs. instrumente eficiente pentru muncă. Rezultatul va fi un nivel ridicat de satisfacție pentru mediul de lucru și organizația în ansamblu.

Oferiți îngrijirea pacientului de înaltă calitate chiar înainte ca pacientul să treacă de pragul cabinetului medicului.

Într-un mediu clinic modern, strict reglementat, nivelul venitului dvs. este direct legat de calitatea îngrijirii pacientului . Soluțiile tehnologice Qmatic pentru organizarea deservitii unui pacient includ facilități pentru stabilirea de întâlniri, precum și facilități pentru comunicare și feedback. Împreună formează un mediu medical confortabil, asigură eficiența ridicată a personalului și crește profitul unei instituții medicale.

Procesele lente vor deveni productive, iar oboseala personalului va fi înlocuită de plăcerea oferită   de muncă.

Guvernul și organizațiile publice pot utiliza soluții tehnologice Qmatic pentru organizarea deservirii clientului, creșterea accesului cetățenilor și încurajarea societății. Stabilirea de vizite prin internet, instrumente de autoservire și alerte mobile despre starea rândurilor electronice, precum și informații care simplifică serviciul pentru vizitatori – toate acestea vă permit să obțineți un nivel ridicat de satisfacție pentru toți participanții la deservire.

Un semn al secolului bazat pe consum este concurența acerbă, a cărei victorie este asigurată de formarea unei satisfacții ridicate a clienților.

Soluțiile de gestionare a deservirii clienților Qmatic ajută comercianții să genereze o satisfacție ridicată a clienților, atât înainte cât și după achiziție. Acest lucru se realizează prin integrarea fiecărui punct de contact care trece prin Internet într-o comunicare care are loc deja direct în organizație. Obțineți vânzări sporite, sporind eficiența serviciilor și loialitatea clienților folosind instrumente speciale și date analitice care vor reduce timpul de procesare a cererilor și vor oferi clienților ajutorul personalului informat.