Medicină

Fluxul de pacienți este esențial pentru a oferi cea mai bună îngrijire medicală posibilă. Dar deficitul de competențe, țintele de eficiență sporite și presiunile adăugate în timp și buget fac ca aceasta să fie o adevărată provocare.

Analizează feedback-ul

Știind că experiența unui pacient începe înainte să ajungă la unitatea dvs. și continuă mult timp după ce a primit îngrijiri, sunteți sigur că satisfacția este garantată?

Toată lumea dorește cea mai bună asistență posibilă și o tranziție confortabilă prin sistem. Vrei să fii acolo pentru pacienți la fiecare pas, dar aceasta este o adevărată provocare atunci când te confrunți cu deficiențe de competențe, ținte de eficiență crescută și mai multe solicitări în timpul tău ca niciodată.

Atingerea unui flux mai bun de pacienți și informații înseamnă înlăturarea barierelor în calea productivității, reducerea administrării inutile, permițând pacienților să își exercite alegerea și să se concentreze asupra calității îngrijirii – și eliminarea durerilor de așteptare în rând.

Qmatic oferă instituțiilor medicale inteligența digitală, care trebuie să analizeze experiența cetățenilor și a personalului. Ajutăm asistența medicală să obțină cea mai mare valoare din resursele lor, fără a adăuga sarcini personale.

Înțelegem, deservirea pacientului – este în ADN-ul nostru – și am dovedit beneficiile deservirii noastre globale cu mulți furnizori de servicii medicale. Oferim management și implementare completă a serviciilor pentru clienți, inclusiv proiectare deservirii, soluții mobile, implementare tehnică, măsurare și asistență continuă, astfel încât să aveți tot de ce e  nevoie pentru a atinge obiectivele de eficiență.

Punând satisfacția pacientului la microscop. Un raport privind cererile, presiunile și provocările din domeniul asistenței medicale.

Industria medicală afectează toată lumea. Dar a avut reputația pentru deservirea slabă a clienților. Știm că, în calitate de furnizor de servicii medicale, doriți să sprijiniți pacienții la fiecare pas, dar gestionarea experienței clienților nu este ușoară.

Noul nostru raport evidențiază schimbările cererilor, presiunilor și provocărilor tehnice din domeniul asistenței medicale. În plus, apare nevoia urgentă de a oferi servicii mai bune pentru pacienți.

Raportul îngrijirii medicale