• Electronic Queuing Service Solutions pentru piața Moldovei

  • Evoluarea și mentenanța sistemelor bio-metrice, de identificare și  de control al accesului

  • Dezvoltarea WEB si a Softurilor, implementarea, mentenanța și optimizarea

  • Analiza, implementarea și mentenanța a dispozitivelor digitale și analogice specializate (HSS)

  • Crearea structurilor de rețea și IT cu un grad înalt de complexitate

  • Crearea cursurilor în domeniul IT pentru sisteme de e-Learning.

 

Qmatic este o companie lider în optimizarea deservirei clienților în contact direct  și de transferare a  navigării  clientului de pe canalele online în întâlnirea față în față, utilizând platforma noastră de lider pe piață Journey Management. De la gestionarea călătoriei clienților la colectarea de informații despre clienți dintr-un spectru larg de interacțiuni, Qmatic oferă o deservire mai bună, care duce la loialitatea mărcii și la satisfacția superioară a acestora.

Suntem dedicați clienților

Ce facem este mai puțin bazat pe tehnologie și mai mult pe oameni. Fiind principalul furnizor mondial de sisteme de gestionare a rândurilor de așteptare, credeți că lumea noastră se rotește în jurul tehnologiei.

 Dar concentrarea noastră principală pe tot ceea ce facem ești tu. Ei bine, tu și miliarde de alte persoane. Și de aceea, chiar dacă tehnologia din spatele soluțiilor noastre este, în general, destul de complexă, ne asigurăm că interfețele de utilizator sunt întotdeauna ușor de utilizat.

Accesibil pentru toate dispozitivele

Făcut pentru a oferi comfort

Mereu gata de a vă ajuta

Cea mai simplă definiție a deservirei clienților este modul în care clienții dvs. percep calitatea interacțiunilor cu organizația dvs. Qmatic vă oferă posibilitatea de a aduna aceste opinii și de a le folosi în cadrul afacerii.

Câteva exemple din produsele oferite:

Postări recente:

Cum Groupama a redus timpul de check-in cu 40% folosind Orchestra Qmatic

“Clienții noștri sunt foarte mulțumiți de soluția noastră selectată. În plus, funcțiile de raportare ne permit să avem un control deplin asupra a ceea ce se întâmplă în Centrul de soluționare a cererilor de despăgubire. “ Sandro Bisogno, managerul zonei de revendicări la Centrul de soluționare a daunelor Groupama 13 milioane de clienți, 34.000 de […]

Spitalul Guarnieri optimizează călătoria pacienților cu Qmatic Orchestra

Acreditat de regiunea Lazio, Spitalul Guarnieri este un centru multispecializat ce oferă servicii staționare și ambulatorii, focusându-se pe diferite specialități ale medicinei. ”Am optimizat înregistrarea pentru pacienții noștri. Acum ne concentrăm asupra noilor adăugiri și asupra opțiunii rezervării de la domiciliu, utilizând telefonul smartphone sau pe site-ul nostru “, spune Giovanni Pica – inginer și […]

RÂND ELECTRONIC: Fluxul de cetățeni, gestionat la ASP

  Agenția de Servicii Publice a lansat pe 21 aprilie 2018, un nou sistem electronic de gestionare a fluxului de cetățeni – în baza rândului electronic cu tichet virtual. Aplicația a trecut cu brio primul test la lansarea Centrului Multifuncțional Ocnița, iar responsabilii au concluzionat că aceasta este „o metodă modernă, utilă și accesibilă”. Astfel, […]

Un nou nivel de colaborare

  După efortul depus și un şir de proiecte create conform standardelor europene, la fel şi ca urmare a dezvoltării considerabile a domeniului IT din Republica Moldova, Integrit Sistem a obținut statutul oficial de partener de implimentare a soluțiilor al companiei Qmatic. Colaboratorii companiei au obținut certificate care confirmă aptitudinea lor de prestare a serviciilor […]

Departamentul de Înmatriculare a Autovehiculelor de la Centrul Civic din Cape Town a implementat sistemul Qmatic Orchestra.

Departamentul de Înmatriculare a Autovehiculelor de la Centrul Civic din Cape Town a implementat sistemul Qmatic Orchestra. Orașul din Cape Town a lansat oficial noul sistem de deservire a clienților care funcționează în mod similar cu sistemele de deservire/așteptare în alte ramuri a sociumului (cum ar fi de exemplu băncile). Sistemul de deservire a clienților […]

Va-ți săturat să vă aflați în rând? Nu va trebui să așteptați mai mult de șapte minute aici

Pașaport nou în decurs de o oră. Luați un ticket electronic și vă căsătoriți. Rămâi în mașină și primești serviciile dorite. În capitala Georgiei din Tbilisi, cei 14.000 de persoane care vizitează Sala Serviciului Public în fiecare zi nu mai așteaptă mai mult de șapte minute pentru a-și trata afacerea cu 400 de operatori care […]

previous arrow
next arrow
Shadow
Slider